Ak sa ľudia neprihlásia, peniaze ostanú bývalému vedeniu Rapidu

Pohľadávky, ktoré si ľudia neuplatnia v konkurze, zaniknú, varuje v rozhovore pre HNtelevíziu riaditeľ Spotrebiteľského Centra Miroslav Antoňak.

No image
#

[alert style=„warnin­g“]Obsah článku je určený poistencom životnej poisťovne Rapid life a.s., ktorých v konkurznom konaní nezastupuje Spotrebiteľské Centrum. Za spotrebiteľov, ktorí udelili Spotrebiteľskému Centru splnomocnomocnenie k zastupovaniu vykonávame všetky právne úkony potrebné pre prihlásenie pohľadávky do konkurzu. Teda sami nemusíte robiť nič. Vyčkajte na pokyny, ktoré vám doručíme na emailovú adresu uvedenú pri podávaní žiadosti.[/alert]

Poisťovni Rapid chýba na vyplatenie klientov vyše 20 miliónov eur. Napriek tomu je dôvod prihlásiť sa do konkurzu.

„Prihlásenie sa je záležitosť niekoľko desiatok eur. Peniaze, ktoré si ľudia nebudú uplatňovať a v priebehu konkurzu sa možno nejaké peniaze nájdu, s vysokou pravdepodobnosťou ostanú bývalému vedeniu,​“ varuje Antoňak. Nevylúčil ani možnosť politického rozhodnutia o odškodnení.

V hre je aj vrátenie majetku, ktorý získala spriaznená spoločnosť bývalého manažmentu, späť do portfólia poisťovne. O čo ide, sa dozviete z rozhovoru.

 

Pozrite si rozhovor s riaditeľom Spotrebiteľského Centra v HN Televízii.

 

Spotrebiteľské Centrum

spotrebitelskecentrum.sk

Spotrebiteľské Centrum chráni práva, háji záujmy a šetrí peniaze slovenským spotrebiteľomSpotrebiteľské Centrum chráni práva, háji záujmy a šetrí peniaze slovenským spotrebiteľomSpotrebiteľské Centrum chráni práva, háji záujmy a šetrí peniaze slovenským s

Diskusia

Prihláste sa účtom eSpotrebiteľ, aby ste sa mohli zapojiť do diskusie.